Personalistka- mzdárka
- TOP - [15.9. 2025]Zmazať/ Upraviť/ Topovať
Miesto výkonu práce:
Jarmočná 8, Košice
Druh pracovného pomeru a termín nástupu: TPP a ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1350EUR / mesiac
Mesačne od 1350€ a viac ( v závislosti od praxe a odborných skúsenosti)+ vianočné odmeny.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Príprava a kompletizácia podkladov pre spracovanie miezd, spracovanie dochádzok a platových návrhov.
- Zodpovednosť a nárokovosť na stravné.
- Vedenie súvisiacej administratívnej činnosti ( zápočtové listy, PN, OČR,MD/RD, potvrdenie o príjme zamestnancov.
- Zabezpečenie agendy s ročným zúčtovaním dane a ZP.
- Vedenie evidencie uchádzačov o zamestnanie.
- Vedenie evidencie zamestnancov a ich osobných údajov, archivácia osobných spisov.
- Spracovanie a evidencia pracovných zmlúv, tvorba pracovných zmlúv. a pracovných náplní.
- Spracovanie a evidencia rámcových zmlúv s dodávateľmi služieb.
- Spracovanie podkladov ak reportingom. Vedenie evidencie porušení pracovnej disciplíny.
- Zabezpečenie a evidovanie pracovných lekárskych prehliadok.
- Vystavenie a vedenie evidencie potvrdení zamestnancov.
- Spracovanie miezd v programe OLYMP a INSYPO a následne zaslanie miezd.
- Komunikácia so zamestnancami spoločnosti.
- Zasielanie podkladov do sociálnej a zdravotnej poisťovne a komunikácia s nimi.
- Vykonávanie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného.
- Prijímanie zamestnancov, ukončovanie pracovného pomeru a s tým súvisiace predpisy ,zákony, vyhlášky, mzdy, teoretické vedomosti a praktické skúsenosti v oblasti personálnej agendy, daň z príjmu, skladové hospodárstvo, administratívne práce, práca na PC, práca v programe OLYMP vítaná.
- Vybavovanie poštovej, e-mailovej, telefonickej komunikácie.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- stabilná práca v stabilnej rastúcej firme
- práca na TPP
- pracovná doba Pondelok až Piatok od 7:30 – 16:00 hod.
- stravne lístky
- preplácané nadčasy, sviatky
- výplata pravidelne na účet do 15 dňa v mesiaci,
- plánovanie dovolenky
- koncoročné odmeny
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala zasielajte životopis s fotografiou na email: mpopi@sprint.sk
Budeme kontaktovať a pozývať na osobný pohovor len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
- požadujeme prax v oblasti personalistiky minimálne 1 rok
- MS Office (Excel, Word)- pokročilá úroveň
- strojopis a znalosti hospodárskej korešpondencii
- ovládanie zákonníka práce
– komunikatívnosť, tímovosť
– asertivita, trpezlivosť, flexibilita
– chuť vzdelávať sa
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Jarmočná 8, Košice
Druh pracovného pomeru a termín nástupu: TPP a ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1350EUR / mesiac
Mesačne od 1350€ a viac ( v závislosti od praxe a odborných skúsenosti)+ vianočné odmeny.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Príprava a kompletizácia podkladov pre spracovanie miezd, spracovanie dochádzok a platových návrhov.
- Zodpovednosť a nárokovosť na stravné.
- Vedenie súvisiacej administratívnej činnosti ( zápočtové listy, PN, OČR,MD/RD, potvrdenie o príjme zamestnancov.
- Zabezpečenie agendy s ročným zúčtovaním dane a ZP.
- Vedenie evidencie uchádzačov o zamestnanie.
- Vedenie evidencie zamestnancov a ich osobných údajov, archivácia osobných spisov.
- Spracovanie a evidencia pracovných zmlúv, tvorba pracovných zmlúv. a pracovných náplní.
- Spracovanie a evidencia rámcových zmlúv s dodávateľmi služieb.
- Spracovanie podkladov ak reportingom. Vedenie evidencie porušení pracovnej disciplíny.
- Zabezpečenie a evidovanie pracovných lekárskych prehliadok.
- Vystavenie a vedenie evidencie potvrdení zamestnancov.
- Spracovanie miezd v programe OLYMP a INSYPO a následne zaslanie miezd.
- Komunikácia so zamestnancami spoločnosti.
- Zasielanie podkladov do sociálnej a zdravotnej poisťovne a komunikácia s nimi.
- Vykonávanie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného.
- Prijímanie zamestnancov, ukončovanie pracovného pomeru a s tým súvisiace predpisy ,zákony, vyhlášky, mzdy, teoretické vedomosti a praktické skúsenosti v oblasti personálnej agendy, daň z príjmu, skladové hospodárstvo, administratívne práce, práca na PC, práca v programe OLYMP vítaná.
- Vybavovanie poštovej, e-mailovej, telefonickej komunikácie.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- stabilná práca v stabilnej rastúcej firme
- práca na TPP
- pracovná doba Pondelok až Piatok od 7:30 – 16:00 hod.
- stravne lístky
- preplácané nadčasy, sviatky
- výplata pravidelne na účet do 15 dňa v mesiaci,
- plánovanie dovolenky
- koncoročné odmeny
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala zasielajte životopis s fotografiou na email: mpopi@sprint.sk
Budeme kontaktovať a pozývať na osobný pohovor len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
- požadujeme prax v oblasti personalistiky minimálne 1 rok
- MS Office (Excel, Word)- pokročilá úroveň
- strojopis a znalosti hospodárskej korešpondencii
- ovládanie zákonníka práce
– komunikatívnosť, tímovosť
– asertivita, trpezlivosť, flexibilita
– chuť vzdelávať sa
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
|
|
Kontaktovať inzerenta e-mailom
Kontaktovať e-mailom môže iba overený užívateľ.
Overenie je zadarmo.
Vaše telefónne číslo *
Kontaktovať e-mailom môže iba overený užívateľ.
Overenie je zadarmo.
Vaše telefónne číslo *