Asistentka konateľa
- [7.6. 2025]Zmazať/ Upraviť/ Topovať
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme spoľahlivú a organizačne zdatnú asistentku konateľa, ktorá bude zabezpečovať administratívnu a organizačnú podporu na dennej báze. Ak ste komunikatívna, samostatná a máte zmysel pre detail, táto pozícia je pre vás ideálna.
Odhadovaný rozsah: 40 hodín/mesiac
Mzdové podmienky: 5 EUR/hod
Hlavné zodpovednosti:
Administratívna podpora konateľa
Príprava podkladov
Plánovanie a organizácia stretnutí, služobných ciest a kalendára konateľa.
Komunikácia s internými a externými partnermi (e-mail, telefón, osobne).
Vybavovanie telefonátov, pošty a e-mailovej komunikácie.
Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a ich inventarizácia.
Ďalšie úlohy podľa pokynov konateľa.
Zabezpečovanie drobných nákupov a vybavovanie operatívnych úloh.
Informácie o výberovom konaní:
Spôsob kontaktovania ohľadne ponuky práce: Zaslanie životopisu emailom na:
esprava.s1339@gmail.com
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz B
Pozícia je vhodná pre absolventa: Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, spoľahlivosť, diskrétnosť a schopnosť stanovovať si priority.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa obchodnou činnosťou, prenájmom odstavných plôch, správou nehnuteľností, vymáhaním pohľadávok a s tým súvisiacou agendou.
Hľadáme spoľahlivú a organizačne zdatnú asistentku konateľa, ktorá bude zabezpečovať administratívnu a organizačnú podporu na dennej báze. Ak ste komunikatívna, samostatná a máte zmysel pre detail, táto pozícia je pre vás ideálna.
Odhadovaný rozsah: 40 hodín/mesiac
Mzdové podmienky: 5 EUR/hod
Hlavné zodpovednosti:
Administratívna podpora konateľa
Príprava podkladov
Plánovanie a organizácia stretnutí, služobných ciest a kalendára konateľa.
Komunikácia s internými a externými partnermi (e-mail, telefón, osobne).
Vybavovanie telefonátov, pošty a e-mailovej komunikácie.
Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a ich inventarizácia.
Ďalšie úlohy podľa pokynov konateľa.
Zabezpečovanie drobných nákupov a vybavovanie operatívnych úloh.
Informácie o výberovom konaní:
Spôsob kontaktovania ohľadne ponuky práce: Zaslanie životopisu emailom na:
esprava.s1339@gmail.com
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz B
Pozícia je vhodná pre absolventa: Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, spoľahlivosť, diskrétnosť a schopnosť stanovovať si priority.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa obchodnou činnosťou, prenájmom odstavných plôch, správou nehnuteľností, vymáhaním pohľadávok a s tým súvisiacou agendou.
|
|
Kontaktovať inzerenta e-mailom
Kontaktovať e-mailom môže iba overený užívateľ.
Overenie je zadarmo.
Vaše telefónne číslo *
Kontaktovať e-mailom môže iba overený užívateľ.
Overenie je zadarmo.
Vaše telefónne číslo *
Podobné inzeráty

Asistentka konateľa (Žilina a okolie)
Miesto výkonu práce: kancelária v Žiline
Mzda: od 1300 € (TPP), 2000 – 2500 € mesačne podľa výkonu (živnosť)
Nástup: dohodou
⸻
Náplň práce:
Hľadáme spoľahlivú a flexibilnú asistentku konateľa so záujmom o dlhodobú spoluprácu. Práca je osoby ideáln ...
2 000 €
Žilina
010 01
010 01
700 x
Označiť zlý inzerát Chybnú kategóriu Ohodnotiť užívateľa Zmazať/Upraviť/Topovať