Obchodná asistentka
- [27.4. 2025]Zmazať/ Upraviť/ Topovať

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme obchodnú asistenta/asistentku, ktorý/á má SKÚSENOSTI S VYPISOVANÍM A SPRÁVOU OBJEDNÁVOK.
• Administratíva a správa objednávok:
• Spracovanie a evidencia objednávok e-mailom a v CRM systéme (Raynet- zaučíme)
• Kontrola a správa faktúr, dodacích listov a ďalších dokumentov
• Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi ohľadom objednávok
• Koordinácia dodávok a komunikácia s dopravcami,
• Príprava cenových ponúk
• riešenie prípadných reklamácií
Zamestnanecké výhody, benefity
• Možnosť príležitostného home office (na základe dohody)
• Príspevok na stravovanie
• Služobný telefón a notebook
• Pracovná doba od 8 – 16:00
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu zašlite svoj profesijný životopis na kontaktný e-mail: jaroslava.nemcova@jarisonline.com
Prosíme uchádzačov, aby svoje životopisy posielali v anglickom jazyku s fotkou. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.5.2025
Požiadavky na zamestnanca
• • Starostlivosť, zodpovednosť, samostatnosť a organizačné schopnosti.
• • Schopnosť analytického a logického myslenia.
• • Komunikačné schopnosti a schopnosť tímovej spolupráce.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. Stupňa
Pozícia je vhodná aj pre absolventa strednej alebo vysokej školy so zameraním na medzinárodný obchod, motivovaného vzdelávať sa. Prax v pozícii obchodného asistenta je výhodou.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Medzinárodného obchodu je výhodou
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsenosti v pozícii obchodnej asistentky v obchodnej firme so zahraničnými obchodnými partnermi
Práca s CRM a účtovnými systémami (používame I-doklad, Raynet)
Pokročilá práca s MS Office (Excel – cenové ponuky , Word, Outlook – emailová komunikácia)
Stručná charakteristika spoločnosti:
Sme malá firma s obchodným zastúpením v textilom odvetví pre územie Slovenska a Čiech. Medzi našich zákazníkov patria výrobné odevné spoločnosti, výrobcovia slovenských a českých športových značiek, výrobcovia ochranných odevov a uniforiem. Zastupujeme popredných Európskych a Ázijských dodávateľov.
Kontakt
Kontaktná osoba: Ing. Jaroslava Nemcová
E-mail: jaroslava.nemcova@jarisonline.com
www.jarisonline.com
Nástupný plat: 1400 Eur
Hľadáme obchodnú asistenta/asistentku, ktorý/á má SKÚSENOSTI S VYPISOVANÍM A SPRÁVOU OBJEDNÁVOK.
• Administratíva a správa objednávok:
• Spracovanie a evidencia objednávok e-mailom a v CRM systéme (Raynet- zaučíme)
• Kontrola a správa faktúr, dodacích listov a ďalších dokumentov
• Komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi ohľadom objednávok
• Koordinácia dodávok a komunikácia s dopravcami,
• Príprava cenových ponúk
• riešenie prípadných reklamácií
Zamestnanecké výhody, benefity
• Možnosť príležitostného home office (na základe dohody)
• Príspevok na stravovanie
• Služobný telefón a notebook
• Pracovná doba od 8 – 16:00
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu zašlite svoj profesijný životopis na kontaktný e-mail: jaroslava.nemcova@jarisonline.com
Prosíme uchádzačov, aby svoje životopisy posielali v anglickom jazyku s fotkou. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.5.2025
Požiadavky na zamestnanca
• • Starostlivosť, zodpovednosť, samostatnosť a organizačné schopnosti.
• • Schopnosť analytického a logického myslenia.
• • Komunikačné schopnosti a schopnosť tímovej spolupráce.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. Stupňa
Pozícia je vhodná aj pre absolventa strednej alebo vysokej školy so zameraním na medzinárodný obchod, motivovaného vzdelávať sa. Prax v pozícii obchodného asistenta je výhodou.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Medzinárodného obchodu je výhodou
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsenosti v pozícii obchodnej asistentky v obchodnej firme so zahraničnými obchodnými partnermi
Práca s CRM a účtovnými systémami (používame I-doklad, Raynet)
Pokročilá práca s MS Office (Excel – cenové ponuky , Word, Outlook – emailová komunikácia)
Stručná charakteristika spoločnosti:
Sme malá firma s obchodným zastúpením v textilom odvetví pre územie Slovenska a Čiech. Medzi našich zákazníkov patria výrobné odevné spoločnosti, výrobcovia slovenských a českých športových značiek, výrobcovia ochranných odevov a uniforiem. Zastupujeme popredných Európskych a Ázijských dodávateľov.
Kontakt
Kontaktná osoba: Ing. Jaroslava Nemcová
E-mail: jaroslava.nemcova@jarisonline.com
www.jarisonline.com
Nástupný plat: 1400 Eur
|
|
Kontaktovať inzerenta e-mailom
Kontaktovať e-mailom môže iba overený užívateľ.
Overenie je zadarmo.
Vaše telefónne číslo *
Kontaktovať e-mailom môže iba overený užívateľ.
Overenie je zadarmo.
Vaše telefónne číslo *
Podobné inzeráty

Dobrý deň,
hľadám seriózne ponuky - práca iba home office ako virtuálna asistentka a pod., online práca na PC, bez obmedzenia miesta výkonu (aktívna živnosť).
Mám ekonomické vzdelanie a niekoľkoročnú prax. Ovládam administratívne práce, mám silné komunikačné zručnosti, kreatívne cítenie - tvo ...
1 €
Bratislava
811 09
811 09
315 x
Označiť zlý inzerát Chybnú kategóriu Ohodnotiť užívateľa Zmazať/Upraviť/Topovať