Osobná asistentka/ asistent
- [4.4. 2025]Zmazať/ Upraviť/ Topovať

HĽADÁME ASISTENTKU/ ASISTENTA PRE APARTMENT HOLDINGS
Miesto práce: Košice (primárne v našej novootvorenej kancelárii)
Nástup: Ihneď alebo dohodou
---
Kto sme?
Sme Apartment Holdings, moderná a rýchlo rastúca spoločnosť zameraná na správu a prenájom apartmánov. Našou víziou je poskytovať profesionálny a pohodlný pobyt hosťom z celého sveta, a zároveň budovať značku, ktorá reprezentuje kvalitu, spoľahlivosť a štýl.
---
Koho hľadáme?
Hľadáme šikovnú, samostatnú a organizovanú asistentku z Košíc, ktorá nám pomôže s každodennou administratívou, komunikáciou s partnermi a koordináciou bežnej prevádzky apartmánov.
Práca bude prebiehať primárne v našej novootvorenej kancelárii v Košiciach, s možnosťou čiastočného home office alebo remote podľa dohody.
---
Tvoja náplň práce:
- Analytická činnosť – vyhodnocovanie štatistík a príprava podkladov a dokladov pre ekonomku
- Koordinácia upratovania a prípravy apartmánov
- Práca s internými systémami (napr. kalendár rezervácií, Google Sheets, Monday.com)
- Základná administratíva a evidencia nákladov
- Odpisovanie na emaily
- Pomoc pri riešení operatívnych úloh a podpora CEO
---
Požiadavky:
- Trvalé alebo preukázateľné bydlisko v Košiciach
- Zodpovednosť, samostatnosť a proaktivita
- Základná znalosť práce s počítačom (Gmail, Google Sheets, atď.)
- Príjemné vystupovanie a komunikatívnosť
- Znalosť anglického jazyka
- Skúsenosť s Airbnb alebo v oblasti hotelierstva výhodou
---
Čo ponúkame:
- Prácu v dynamickej a rastúcej firme
- Príjemné pracovné prostredie v novootvorenej kancelárii v centre Košíc
- Možnosť home office / čiastočne remote
- Férové finančné ohodnotenie a rastúce benefity
- Príležitosť rásť spolu s firmou a učiť sa nové veci
---
📩 Zaujala ťa táto ponuka?
👉 Vyplň tento formulár:
https://forms.monday.com/forms/91525126e73479e861581a23effec3ac?r=use1ň
alebo nám pošli životopis na hr@apartmentholdings.sk
tel číslo je nefunkčné
Miesto práce: Košice (primárne v našej novootvorenej kancelárii)
Nástup: Ihneď alebo dohodou
---
Kto sme?
Sme Apartment Holdings, moderná a rýchlo rastúca spoločnosť zameraná na správu a prenájom apartmánov. Našou víziou je poskytovať profesionálny a pohodlný pobyt hosťom z celého sveta, a zároveň budovať značku, ktorá reprezentuje kvalitu, spoľahlivosť a štýl.
---
Koho hľadáme?
Hľadáme šikovnú, samostatnú a organizovanú asistentku z Košíc, ktorá nám pomôže s každodennou administratívou, komunikáciou s partnermi a koordináciou bežnej prevádzky apartmánov.
Práca bude prebiehať primárne v našej novootvorenej kancelárii v Košiciach, s možnosťou čiastočného home office alebo remote podľa dohody.
---
Tvoja náplň práce:
- Analytická činnosť – vyhodnocovanie štatistík a príprava podkladov a dokladov pre ekonomku
- Koordinácia upratovania a prípravy apartmánov
- Práca s internými systémami (napr. kalendár rezervácií, Google Sheets, Monday.com)
- Základná administratíva a evidencia nákladov
- Odpisovanie na emaily
- Pomoc pri riešení operatívnych úloh a podpora CEO
---
Požiadavky:
- Trvalé alebo preukázateľné bydlisko v Košiciach
- Zodpovednosť, samostatnosť a proaktivita
- Základná znalosť práce s počítačom (Gmail, Google Sheets, atď.)
- Príjemné vystupovanie a komunikatívnosť
- Znalosť anglického jazyka
- Skúsenosť s Airbnb alebo v oblasti hotelierstva výhodou
---
Čo ponúkame:
- Prácu v dynamickej a rastúcej firme
- Príjemné pracovné prostredie v novootvorenej kancelárii v centre Košíc
- Možnosť home office / čiastočne remote
- Férové finančné ohodnotenie a rastúce benefity
- Príležitosť rásť spolu s firmou a učiť sa nové veci
---
📩 Zaujala ťa táto ponuka?
👉 Vyplň tento formulár:
https://forms.monday.com/forms/91525126e73479e861581a23effec3ac?r=use1ň
alebo nám pošli životopis na hr@apartmentholdings.sk
tel číslo je nefunkčné
|
|
Kontaktovať inzerenta e-mailom
Kontaktovať e-mailom môže iba overený užívateľ.
Overenie je zadarmo.
Vaše telefónne číslo *
Kontaktovať e-mailom môže iba overený užívateľ.
Overenie je zadarmo.
Vaše telefónne číslo *