Obchodný zástupca/reprezentant
- [5.3. 2025]Zmazať/ Upraviť/ Topovať
Obchodný zástupca/reprezentant
Práca v kancelárskych priestoroch v centre mesta Nitra, s výkonom práce kdekoľvek na SR.
Napĺňou práce bude:
-administratívne práce.
-prezentovanie nášho projektu potenciálnym klientom.
-práca aj s firemnou databázou.
-zisťovanie a zaznamenanie klientských požiadaviek.
-poskytovanie kvalitných služieb a informácií zákazníkom.
-príprava,administratíva a podpisovanie zmluv so zákazníkmi a obchodnými partnermi.
-organizovanie si svojho času pomocou diára,telefonické dohadovanie si termínov.
Výhody a benefity:
-pridelenie osobného mentora na zaškolenie až do osamostatnenia.
-možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu.
-absolútna časová flexibilita.
-práca v mladom dynamickom kolektíve.
-komplexné preškolenie nových spolupracovníkov a získanie certifikátu.
-ucelený koncept vzdelávania a osobného rozvoja.
-možnosť osobnostného a kariérneho rastu.
-zmluvne garantovaný kariérny postup.
-práca možná z časti aj s domu.
-možnosť zvýšenia príjmu už po dvoch mesiacoch.
-dovolenkovo motivačný program pre najlepších.
-možnosť medzinárodného pôsobenia pre silnú a známu značku.
Mesačný príjem je pohyblivý (500-2000 eur) a bude záležať od vašich ambícií,šikovnosti,nasadenia a schopnosti skĺbiť pracovný a súkromný život.
Požiadavky na zamestnanca:
Minimálne Stredoškolské vzdelanie s maturitou.
Práca vhodná pre absolventov ale aj študentov vysokej školy.
Ostatné znalosti:
Microsoft Word- základy
Microsoft Excel-základy
Ak si otvorený novým možnostiam, hľadáš zmenu, či vedľajší job, tak nám zašli svoj životopis na: ivan.britanak@gmail.com.
Následne vás budeme kontaktovať s termínom pracovného pohovoru.
Termín nástupu dohodou.
Práca v kancelárskych priestoroch v centre mesta Nitra, s výkonom práce kdekoľvek na SR.
Napĺňou práce bude:
-administratívne práce.
-prezentovanie nášho projektu potenciálnym klientom.
-práca aj s firemnou databázou.
-zisťovanie a zaznamenanie klientských požiadaviek.
-poskytovanie kvalitných služieb a informácií zákazníkom.
-príprava,administratíva a podpisovanie zmluv so zákazníkmi a obchodnými partnermi.
-organizovanie si svojho času pomocou diára,telefonické dohadovanie si termínov.
Výhody a benefity:
-pridelenie osobného mentora na zaškolenie až do osamostatnenia.
-možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu.
-absolútna časová flexibilita.
-práca v mladom dynamickom kolektíve.
-komplexné preškolenie nových spolupracovníkov a získanie certifikátu.
-ucelený koncept vzdelávania a osobného rozvoja.
-možnosť osobnostného a kariérneho rastu.
-zmluvne garantovaný kariérny postup.
-práca možná z časti aj s domu.
-možnosť zvýšenia príjmu už po dvoch mesiacoch.
-dovolenkovo motivačný program pre najlepších.
-možnosť medzinárodného pôsobenia pre silnú a známu značku.
Mesačný príjem je pohyblivý (500-2000 eur) a bude záležať od vašich ambícií,šikovnosti,nasadenia a schopnosti skĺbiť pracovný a súkromný život.
Požiadavky na zamestnanca:
Minimálne Stredoškolské vzdelanie s maturitou.
Práca vhodná pre absolventov ale aj študentov vysokej školy.
Ostatné znalosti:
Microsoft Word- základy
Microsoft Excel-základy
Ak si otvorený novým možnostiam, hľadáš zmenu, či vedľajší job, tak nám zašli svoj životopis na: ivan.britanak@gmail.com.
Následne vás budeme kontaktovať s termínom pracovného pohovoru.
Termín nástupu dohodou.
|
|
Kontaktovať inzerenta e-mailom
Kontaktovať e-mailom môže iba overený užívateľ.
Overenie je zadarmo.
Vaše telefónne číslo *
Kontaktovať e-mailom môže iba overený užívateľ.
Overenie je zadarmo.
Vaše telefónne číslo *