Manažér/ka prevádzky
- [11.2. 2025]Zmazať/ Upraviť/ Topovať

Chceš byť kľúčovou osobou, ktorá zabezpečí efektívny chod kancelárie, vozového parku, administratívy a recepcie? Ak máš rád/rada výzvy, organizáciu a vieš si poradiť v každej situácii, táto pozícia je pre teba!
Čo bude tvojou úlohou?
✅ Dohľad nad prevádzkou kancelárie – zabezpečenie plynulého fungovania priestorov a procesov.
✅ Správa vozového parku – evidencia, plánovanie servisu a efektívne využívanie firemných áut.
✅ Dohľad nad recepciou a administratívou – spracovávanie kancelárskej agendy a zabezpečovanie klientskych stretnutí.
✅ Ekonomicko-personálne záležitosti – evidencia nákladov, podpora HR, správa dokumentácie.
✅ Optimalizácia procesov – zlepšovanie chodu kancelárie, efektívna organizácia úloh.
✅ Komunikácia s dodávateľmi a servisnými firmami – riešenie prevádzkových potrieb a služieb.
> Koho hľadáme?
- Človeka s organizačnými schopnosťami, ktorý má rád systém a poriadok.
- Samostatného a spoľahlivého manažéra, ktorý vie riešiť operatívne situácie
- Technicky a procesne zmýšľajúcu osobu, ktorá zvládne viacero úloh naraz.
- Znalosť administratívy, financií a HR procesov je veľkou výhodou.
- Tímového hráča, ktorý má profesionálne vystupovanie a rád komunikuje.
- Musíš byť držiteľom vodičského oprávnenia typu B.
> Čo ponúkame?
- Práca v úspešnej realitnej spoločnosti – dvojnásobný držiteľ ocenenia Realitná kancelária roka.
- Priestor na sebarealizáciu a zlepšovanie procesov.
- Moderné kancelárie v centre Košíc.
- Príjemné pracovné prostredie a skvelý kolektív.
- Stabilná práca s dlhodobou perspektívou.
€ Mzdové ohodnotenie pre 2. stupeň náročnosti práce - 932 € brutto.
*** Zaujalo ťa to? Pošli nám svoj životopis + krátky motivačný text na hr@eqreal.sk ***
Tešíme sa na nového EQUILIBRISTU!
#EQUILIBRIOreal #Recepčná #Brigáda #Košice #HľadámeTeba
Čo bude tvojou úlohou?
✅ Dohľad nad prevádzkou kancelárie – zabezpečenie plynulého fungovania priestorov a procesov.
✅ Správa vozového parku – evidencia, plánovanie servisu a efektívne využívanie firemných áut.
✅ Dohľad nad recepciou a administratívou – spracovávanie kancelárskej agendy a zabezpečovanie klientskych stretnutí.
✅ Ekonomicko-personálne záležitosti – evidencia nákladov, podpora HR, správa dokumentácie.
✅ Optimalizácia procesov – zlepšovanie chodu kancelárie, efektívna organizácia úloh.
✅ Komunikácia s dodávateľmi a servisnými firmami – riešenie prevádzkových potrieb a služieb.
> Koho hľadáme?
- Človeka s organizačnými schopnosťami, ktorý má rád systém a poriadok.
- Samostatného a spoľahlivého manažéra, ktorý vie riešiť operatívne situácie
- Technicky a procesne zmýšľajúcu osobu, ktorá zvládne viacero úloh naraz.
- Znalosť administratívy, financií a HR procesov je veľkou výhodou.
- Tímového hráča, ktorý má profesionálne vystupovanie a rád komunikuje.
- Musíš byť držiteľom vodičského oprávnenia typu B.
> Čo ponúkame?
- Práca v úspešnej realitnej spoločnosti – dvojnásobný držiteľ ocenenia Realitná kancelária roka.
- Priestor na sebarealizáciu a zlepšovanie procesov.
- Moderné kancelárie v centre Košíc.
- Príjemné pracovné prostredie a skvelý kolektív.
- Stabilná práca s dlhodobou perspektívou.
€ Mzdové ohodnotenie pre 2. stupeň náročnosti práce - 932 € brutto.
*** Zaujalo ťa to? Pošli nám svoj životopis + krátky motivačný text na hr@eqreal.sk ***
Tešíme sa na nového EQUILIBRISTU!
#EQUILIBRIOreal #Recepčná #Brigáda #Košice #HľadámeTeba
|
|
Kontaktovať inzerenta e-mailom
Kontaktovať e-mailom môže iba overený užívateľ.
Overenie je zadarmo.
Vaše telefónne číslo *
Kontaktovať e-mailom môže iba overený užívateľ.
Overenie je zadarmo.
Vaše telefónne číslo *