Asistentka konateľa
- [3.2. 2025]Zmazať/ Upraviť/ Topovať
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme spoľahlivú a organizačne zdatnú asistentku konateľa, ktorá bude zabezpečovať administratívnu a organizačnú podporu na dennej báze. Ak ste komunikatívna, samostatná a máte zmysel pre detail, táto pozícia je pre vás ideálna.
Odhadovaný rozsah: 40 hodín/mesiac
Mzdové podmienky: 5 EUR/hod
Hlavné zodpovednosti:
Administratívna podpora konateľa
Príprava podkladov
Plánovanie a organizácia stretnutí, služobných ciest a kalendára konateľa.
Komunikácia s internými a externými partnermi (e-mail, telefón, osobne).
Vybavovanie telefonátov, pošty a e-mailovej komunikácie.
Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a ich inventarizácia.
Ďalšie úlohy podľa pokynov konateľa.
Zabezpečovanie drobných nákupov a vybavovanie operatívnych úloh.
Informácie o výberovom konaní:
Spôsob kontaktovania ohľadne ponuky práce: Zaslanie životopisu emailom na:
esprava.s1339@gmail.com
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz B
Pozícia je vhodná pre absolventa: Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, spoľahlivosť, diskrétnosť a schopnosť stanovovať si priority.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa obchodnou činnosťou, prenájmom odstavných plôch, správou nehnuteľností, vymáhaním pohľadávok a s tým súvisiacou agendou.
Hľadáme spoľahlivú a organizačne zdatnú asistentku konateľa, ktorá bude zabezpečovať administratívnu a organizačnú podporu na dennej báze. Ak ste komunikatívna, samostatná a máte zmysel pre detail, táto pozícia je pre vás ideálna.
Odhadovaný rozsah: 40 hodín/mesiac
Mzdové podmienky: 5 EUR/hod
Hlavné zodpovednosti:
Administratívna podpora konateľa
Príprava podkladov
Plánovanie a organizácia stretnutí, služobných ciest a kalendára konateľa.
Komunikácia s internými a externými partnermi (e-mail, telefón, osobne).
Vybavovanie telefonátov, pošty a e-mailovej komunikácie.
Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a ich inventarizácia.
Ďalšie úlohy podľa pokynov konateľa.
Zabezpečovanie drobných nákupov a vybavovanie operatívnych úloh.
Informácie o výberovom konaní:
Spôsob kontaktovania ohľadne ponuky práce: Zaslanie životopisu emailom na:
esprava.s1339@gmail.com
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz B
Pozícia je vhodná pre absolventa: Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, spoľahlivosť, diskrétnosť a schopnosť stanovovať si priority.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa obchodnou činnosťou, prenájmom odstavných plôch, správou nehnuteľností, vymáhaním pohľadávok a s tým súvisiacou agendou.
|
|
Kontaktovať inzerenta e-mailom
Kontaktovať e-mailom môže iba overený užívateľ.
Overenie je zadarmo.
Vaše telefónne číslo *
Kontaktovať e-mailom môže iba overený užívateľ.
Overenie je zadarmo.
Vaše telefónne číslo *
Podobné inzeráty
HĽADÁM ŠIKOVNÚ ASISTENTKU - TOP - [3.2. 2025]
Ponúkam prácu na pozíciu asistentka konateľa.
Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac.telefonická a e-mailova komunikácia .
platové ohodnotenie je 1500do2000€ .Práca vhodná pre osobu bez záväzkov (vek 19-25) flexibilná pracovná doba - podľa potreby. Práca je Vhodna pre aj student VŠ ...
2 000 €
Bratislava
811 02
811 02
226 x
Označiť zlý inzerát Chybnú kategóriu Ohodnotiť užívateľa Zmazať/Upraviť/Topovať
Asistentka konateľa obchodnej spoločnosti - [15.1. 2025]
Chceš istotu a tvoriť si budúcnosť pre seba ale aj pre tvoju rodinu ak si odpovedal áno tak hľadáme práve teba.
Asistentka riaditeľa/konateľa:
• vybavovanie a riešenie prijatej a odoslanej pošty
• príprava a plánovanie stretnutí a kompletnej administratívy firmy
• zabezpečenie chodu kancelárie / ...
V texte
Pezinok
902 01
902 01
231 x
Označiť zlý inzerát Chybnú kategóriu Ohodnotiť užívateľa Zmazať/Upraviť/Topovať
Hľadám prácu - [15.1. 2025]
Hľadám si prácu v administratíve na TPP, alebo na dohodu popri zamestnaní. Pracujem ako administratívna pracovníčka a asistentka. Pripravujem podklady pre účtovníčku, vystavovanie faktúr, vozový park a iná administratíva podľa pokynov konateľa. Mám VP sk.B kde v súčasnej práci jazdím aj zahraničie. ...
Ponúknite
Pezinok
900 91
900 91
115 x
Označiť zlý inzerát Chybnú kategóriu Ohodnotiť užívateľa Zmazať/Upraviť/Topovať