Disponent / Dispečér / ka
- TOP - [4.11. 2024]Zmazať/ Upraviť/ Topovať
Spoločnosť easylog s.r.o. hľadá nového kolegu na pozíciu disponent/dispečér/ka dopravy
Miesto výkonu práce: Vráble
Náplň práce:
• Plánovanie a organizácia prepráv pre vnútroštátnu a medzinárodnú dopravu
• Koordinácia vodičov a monitorovanie aktuálnych prepráv
• Optimalizácia trás a dohľad nad dodržiavaním časových harmonogramov
• Komunikácia so zákazníkmi, partnermi a vodičmi
• Riešenie vzniknutých problémov počas prepráv
• Správa dokumentácie súvisiacej s prepravou
Požiadavky:
• Skúsenosti na obdobnej pozícii výhodou
• Znalosť práce s počítačom (MS Office, Excel, Raal, Timocom)
• Organizačné schopnosti, schopnosť rýchlo reagovať a rozhodovať sa
• Komunikatívnosť a schopnosť tímovej práce
• Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni, ďalšie jazyky výhodou
• Ochota pracovať v rýchlo sa meniacom prostredí a schopnosť zvládať stresové situácie
Ponúkame:
• Stabilné zamestnanie v dynamickej a rastúcej spoločnosti
• Motivujúce finančné ohodnotenie
• Možnosť kariérneho rastu a osobného rozvoja
• Práca v príjemnom kolektíve
• Firemne benefity
O nás:
easylog je logistická spoločnosť, ktorá sa špecializuje na expresné doručovanie zásielok medzi Slovenskom, Slovinskom a Chorvátskom. S dôrazom na rýchlosť, spoľahlivosť a efektívnosť prepravy, poskytuje zákazníkom flexibilné riešenia pre medzinárodnú logistiku. Jej ambíciou je stať sa lídrom v oblasti expresného doručovania v tomto regióne, pričom neustále zlepšuje svoje služby, aby splnila očakávania svojich klientov a prekonala štandardy v odvetví.
Ako sa prihlásiť:
Ak máte záujem o túto pozíciu, pošlite svoj životopis a motivačný list na e-mail: easylog@easylog.sk.
Miesto výkonu práce: Vráble
Náplň práce:
• Plánovanie a organizácia prepráv pre vnútroštátnu a medzinárodnú dopravu
• Koordinácia vodičov a monitorovanie aktuálnych prepráv
• Optimalizácia trás a dohľad nad dodržiavaním časových harmonogramov
• Komunikácia so zákazníkmi, partnermi a vodičmi
• Riešenie vzniknutých problémov počas prepráv
• Správa dokumentácie súvisiacej s prepravou
Požiadavky:
• Skúsenosti na obdobnej pozícii výhodou
• Znalosť práce s počítačom (MS Office, Excel, Raal, Timocom)
• Organizačné schopnosti, schopnosť rýchlo reagovať a rozhodovať sa
• Komunikatívnosť a schopnosť tímovej práce
• Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni, ďalšie jazyky výhodou
• Ochota pracovať v rýchlo sa meniacom prostredí a schopnosť zvládať stresové situácie
Ponúkame:
• Stabilné zamestnanie v dynamickej a rastúcej spoločnosti
• Motivujúce finančné ohodnotenie
• Možnosť kariérneho rastu a osobného rozvoja
• Práca v príjemnom kolektíve
• Firemne benefity
O nás:
easylog je logistická spoločnosť, ktorá sa špecializuje na expresné doručovanie zásielok medzi Slovenskom, Slovinskom a Chorvátskom. S dôrazom na rýchlosť, spoľahlivosť a efektívnosť prepravy, poskytuje zákazníkom flexibilné riešenia pre medzinárodnú logistiku. Jej ambíciou je stať sa lídrom v oblasti expresného doručovania v tomto regióne, pričom neustále zlepšuje svoje služby, aby splnila očakávania svojich klientov a prekonala štandardy v odvetví.
Ako sa prihlásiť:
Ak máte záujem o túto pozíciu, pošlite svoj životopis a motivačný list na e-mail: easylog@easylog.sk.
|
|
Kontaktovať inzerenta e-mailom
Kontaktovať e-mailom môže iba overený užívateľ.
Overenie je zadarmo.
Vaše telefónne číslo *
Kontaktovať e-mailom môže iba overený užívateľ.
Overenie je zadarmo.
Vaše telefónne číslo *